Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 03:11 - К'ВО МИ ИМА, ИЛИ ЗАЩО ОРИЗЪТ МИРИШЕ НА ЛОШО
Автор: iskamdasum Категория: Лични дневници   
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.03.2011 03:19


 Може пък всичко това да е в реда на нещата, знам ли и аз. Да, признавам, че тези дни не си почивам както трябва. Утре мисля да поработя по въпроса...може би парка.Иначе днешния ден- ден като всеки друг ден. Нещо ми се губи програмата напоследък..нали и работа и даскало и спане и ...става една такава каша. Не мога да се отърва от усещането, че все си губя времето. А аз не знам дали го губя или не, и нали сам вярвах по едно време, че няма загубено време. 
Тия двете са луди, мисля да ги отеба порядъчно. Общото между тях е, че и на двете не им понася реалността, на кой ли му понася не знам.
Нямам пари и ме е страх. 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Архив