Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 21:45 - прати ги бързо, нека ме тормозят
Автор: iskamdasum Категория: Лични дневници   
Прочетен: 447 Коментари: 2 Гласове:
2



 да , нека дойдат мамка му, нека са турци, нека са лоши, нека са враждебни, нека да ме накарат да се чувствам по начина по който очаквам да се чувствам-тормозен, постискан, изоставен, прецакан, провален, виновен. знам ги тези схеми, но как да избягам от тях? И и трябва ли ? и беден се чувствам, мизерен, засрамен, очакващ гилотина. така е винаги. може да ме уволни, може да ми вземе паспорта, може да не ми даде ключ, може да е лъжец, може да ме изгони, може да такъв какъвто очаквам да бъде, какъвто се страхувам да бъде, ама то е все едно де. а реалността, няма яяяяяя, няма я, няма реалност при мен, само невроза, а вярвам на нея мамка и, винаги и вярвам. стой кротко, да не разгневиш звяра, очаквай да те заключат, да те подтиснат, а ти винаги си такъв, той винаги е лош с теб, винаги си играе с теб, той знае колко си беззащитен и не му пука. той обича беззащитните. очаквай, тормозът започва бейби, и отново ще си така гнусен и слаб, какъвто винаги си бил. за себе си. така ще е винаги, винаги ще попадаш на едно и също: тормоз,зверове,животни. и ти, малко котенце което скоро ще разкъсано и върнато вкъщи, за да разочарова мама , да я натъжи и да усети колко я е наранило с поредния провал, колко болко само и е причинило и колко страда тя заради него. няма живот, никъде. даже и в америка.и тук си същия мизерник, същия аутсайдер, същия извъннормен квазимодо. аут от всичко, в очакване на гилотина. мамка му.прости ми.



Гласувай:
2



1. анонимен - Какво си написал, бе човек ?! Може и ...
24.05.2011 21:55
Какво си написал, бе човек ?! Може и да си повярваш, може и да си самовнушиш. Внимавай с такива експерименти. Нали не икаш да бъдеш това.
цитирай
2. trjufelihayver - ..
24.05.2011 22:08
Така е,разбирам,наистина накрая всичко опира до деньги!!
цитирай
Търсене

Архив