Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2011 01:40 - ...
Автор: iskamdasum Категория: Лични дневници   
Прочетен: 228 Коментари: 0 Гласове:
0



 Искам да убия някой...но не, този път не себе си. Искам да убия НЕГО. Толкова много авторитети има в главата ми ,и все са тиранични и все са злобни и опасни. Винаги искат да ме наранят. И как само скачат от човек на човек, всички хора  омагьосаха, и ги направиха НЕРЕАЛНИ и измислени, от мен измислени, чрез тях. Мразя си болестта. Заради тях я мразя, заради лъжите. И хем зная че опасността не е реална хем се страхувам. Аз не съм реален, не е реална слабостта, която изпитвам. Изврътено е. И сега треперя и пиша и хем знам че заради лъжа треперя, но не спирам да усещам...и не зная как да спра. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив