Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 16:28 - Днес е някакъв край....на нещо
Автор: iskamdasum Категория: Лични дневници   
Прочетен: 259 Коментари: 1 Гласове:
0





 Иии доживях да свърши този семестър. Остава сесията, разбира се. Усещам някаква носталгия...знам че е глупаво , но наистина ми е мъчно, че следващите месеци няма да съм на лекции. Мъчно ми е за колегите ми...те са сладки. Аз общувам с тях (макар и страхувайки се от неудобрението им) и ми е много светло, когато съм сред тях. А сега ще ги виждам само на изпитите. Криво ми е заради това.


Мисля, че много скоро ще взема заветното решение ... 


Оф снощи ..  чувствах, че се отвръщава от стаята ми. Знам, че стаята ми никак не е перфектна (мухала), но ми се струваше че тя не харесва и мен, а знам че не е така, но го усещах и ми беше сдухано цяла вечер. 



Обаче не мога да си избия от главата, че някой ще ме чете и май ако знаех, че никой няма да ме чете, може би щях да пиша по-различно. Хмх това не е добре, ама карай. Дано се науча. 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
20.05.2010 19:50
Нали целта е да пишеш истински, независимо от останалото :)
цитирай
Търсене

Архив